Napjainkban egyre több kisgyermeknek kell megküzdeni nem normatív krízishelyzetekkel, melyek kihatnak a pszichés és a kognitív fejlődésre is. Az óvópedagógusoknak és a fejlesztő szakembereknek olyan módszerekre, technikákra van szükségük, melyekkel hatékonyan tudják felkészíteni a gyermekeket a formális keretek között zajló tanulásra. A tanfolyam során egyrészt ilyen módszereket és technikákat sajátíthatnak el az iskolaelőkészítős korosztállyal foglalkozó szakemberek, másrészt megkapják azokat a NILD terápiás eszközöket is, melyekkel felmérhetik a gyermekek anyanyelvi és matematikai képességeit a hozzájuk kapcsolódó vizuális és auditív részképességekkel együtt, valamint komplex módon fejleszteni is tudják ezeket a képességeket. A tanfolyam során a hallgatók bővítik ismereteiket a tipikus és az atipikus fejlődésmenet, valamint az óvodáskori kognitív és nyelvi fejlődésmenetet vizsgáló eljárások terén. Megismerik a NILD Tanulási Terápia® jellegzetességeit, és elsajátítják a NILD bemeneti tájékozódó vizsgálatot. Megismerik és gyakorolják az óvodáskorúaknál is alkalmazható NILD technikákat, a facilitálás módszerével együtt.

Fontos tudnivalók a tanfolyamról

  • A NILD technikák óvodáskori adaptációját azon pedagógusok számára javasoljuk, akik óvodás korú gyermekekkel foglalkoznak főként.
  • A képzés 40 órás.
  • A képzés indítása minimális létszámhoz kötött.
  • A képzés díja részletben és egyösszegben is fizethető. (egyösszegű fizetés esetén 10.000 Ft kedvezény)
  • A képzés díja tartalmaz egy alap eszköz csomagot és egy éves licenszet.
  • A képzés vizsgavideóval zárul.
  • Részletek, melyek megismerése a jelentkezés előtt kötelező: https://www.oktatas.hu/pir/!PIR_PUBLIC/publikus-felulet/8100